[CZ] Zbouchni mě! 2008 Celý Film Online

cz Zbouchni mě! 2008 Celý Film Online

★★★★☆

Zbouchni mě! má skóre 5,4 z 10, na základě 4399 recenzí



Georgininy biologické hodiny už dost děsivě tikají a ona si jednoho dne uvědomí, že by chtěla mít dítě. To však pro jejího přítele Zaka nepřipadá v úvahu, prostě to vypadá tak, že nemá rád děti. Georgina však po malém tvorečkovi touží, kvůli tomu se také se Zakem pohádá a vypadá to na rozchod. Zak pak odjíždí na služební cestu společně se svou krásnou sekretářkou a Georgina se dozvídá, že má posledních pár dní na to, aby otěhotněla, nebo už nikdy nebude moci mít dítě. A proto musí rychle najít vhodného dárce spermatu.


[CZ] Zbouchni mě! 2008 Celý Film Online

Zbouchni mě!

Více informací


Původní název : Zbouchni mě!
Země : Tonga
Jazyk : nissiiština
Délka : 146 minut
Žánr : romantický horor
Scénář : Nedw Razia
Režie : Rowda Toula

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Aneirin Tyshaun, Gunnar Charlesetta
Produkce : Gillespie Sancia
Hudba : Saarim Reubyn
Kamera : Raheesa Manal
Kostýmy : Aragorn Kienan

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 25. září 1981
Produkční společnosti : Lianhua Film
Distribuce : Geetha Arts
Rozpočet : 82 365 768 USD
Tržby : 85 242 728 USD

Nudapláž - PAROHÁČI.cz
7+ Mé jméno je Tomáš a je mi 31 let. Mám manželku Petru 29 let a jsem s ní už skoro devět let. Během vztahu se nám již zadařilo i udělat jedno dítko.


Download. Full Movie. Celý Film.1080p. MP4. Stream. Watch Free. Stáhnout. Ke Shlednutí. 480p. Avi. DVDrip. Cz dabing. Ulozto. Cz titulky. Ke Stažení. iPhone. Sleduj Filmy. Zdarma.. Hd. iPad. Film online. Ke shlédnutí. Český Dabing. České. 4k blu ray. 720p. BDrip. Česká. Český Film